Prima pagină > Uncategorized > Începe şcoala …

Începe şcoala …

Începe şcoalaOra la care m-am aşezat în faţa tastaturii, şi am început să-i lovesc uşor tastele, este 03:23. Mă întorc de pe „teren”, din oraşul amorţit de noapte şi de frigul care îşi face simţită prezenţa tot mai frecvent în ultima vreme. În drumul meu spre casă am observat o oarecare forfotă în piaţă, la câteva gherete cu flori  care se pregăteau de pentru primele ore ale dimineţii când părinţii şi odraslele lor miniaturale vor da buzna să cumpere buchetele de flori atât de necesare începerii anului şcolar. Sunt curios ce se va întâmpla peste tot în ţară la sosirea politicienilor în instituţiile de învăţământ. Aş fi foarte surprins dacă profesorii se vor ţine de cuvânt şi vor ignora clasa politică, astfel  demonstrând proprietatea unei perechi de … curaj.

Categorii:Uncategorized
  1. septembrie 15, 2009 la 3:48 pm

    cojones se cheama acea pereche 😉
    se pare ca in tara asta numai smecherii si hotii au cojones…in rest…sunt toti niste Naomi, buni de gura si de kiss-uit ass-uri…pacat!

  2. calistrat
    septembrie 21, 2009 la 6:18 pm

    Din păcate trebuie să-ţi dau dreptate aici, se pare că pentru a avea cojones trebuie să ai şi multă nesimţire, caracteristică hoţilor şi şmecherilor. Din punctul ăsta de vedere mă bucur că nu am nesimţirea necesară.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu